Klub Modul

Medlemssystem

Rideklubben St. Restrup (RSR) anvender en løsning fra firmaet Klubmodul til at håndtere tilmeldinger og betalinger. Det letter kassererens arbejde, da kontingentopkrævning og betaling for undervisning baserer sig på en automatisk Dankort abonnementsløsning samtidig med at det sikrer klubben en god og effektiv styring af økonomien som kommer alle medlemmer tilgode.
For at deltage i undervisning på RSR samt benytte RSR’s faciliteter skal man være medlem. Derfor skal følgende fremgangsmåde anvendes når man gerne vil tilmelde sit barn eller sig selv til holdundervisning eller facilitetskort.

Tilmeldingsprocedure

1. Klik på den grønne tilmeld knap neden for. Der åbnes et nyt vindue til vores medlemssystem hvor du skal fortsætte med punkt 2.
  2. Opret en profil – dette gøres ved at klikke på person+ symbolet øverst i højre hjørne
  3. Log ind med denne profil og gå op under tilmelding og find kontingent og gennemfør betaling med Dankort. Når man gennemfører betalingen bliver beløbet for kontingent automatisk trukket med det samme og fremover hver måned bliver tilsvarende beløb trukket. Man får tilsendt SMS inden beløbet bliver trukket. Ved udløb af Dankort får man automatisk en påmindelse om dette som man SKAL reagere på ved at gå ind og opdatere med nye kortoplysninger
  4. Når man har tilmeldt sig kontingent kan man bagefter gå ind og tilmelde sig det hold som man er blevet enig med klubben og underviser om at man skal gå på. Herefter følger det samme procedure som under punkt 2 og beløbet bliver automatisk trukket hver måned.

Opsigelse

Opsigelse sker via klubmodul når du er logget ind.

Ved spørgsmål til ovenstående kan man altid rette skriftlig henvendelse via mail til klubben. Mailadressen fremgår af denne hjemmeside.

Andre betalinger

Vi tilstræber at være en kontantløs klub, så derfor opfordres alle klubbens medlemmer og gæster til at bruge MobilePay som betaling både ved stævner og arrangementer men også i dagligdagen ved køb af sodavand el. lign i cafeteria. På den måde undgår vi at friste svage sjæle og minimerer risiko for indbrud, samtidig med at arbejdsgangen for kassereren bliver meget nemmere. Vi håber også at klubbens medlemmer og besøgende vil synes at det er nemmere ikke at skulle rende rundt med kontanter.

Følgende MobilePay numre bruges på RSR:

99092 Eneundervisning – bruges ved betaling af eneundervisning når der ikke er aftale om afregning direkte med underviser.
72797 Ridelejr RSR – anvendes ved tilmelding til ridelejr
26226 Cafeteria – til almindelige betalinger i cafeteria og ved stævne
92590 Krybbefoder – Ved køb af sække af krybbefoder
98803 RSR Ridehuskort – til betaling af dagskort (kun i forbindelse med enetimer)
21224 RSR Stråfoder – til betaling for stråfoder som anvendes udover det der bliver faktureret normalt.
55298 RSR Stævnesekretariat – bruges ved stævner
58893 RSR Undervisning – bruges til alm. undervisning eks. spring eller dressur holdundervisning hvis man ikke er tilmeldt abonnementsordning og kan kun bruges ifølge aftale med kassereren.

Her finder du vores velkomstbrochure som beskriver det meste af det du har brug for at vide som medlem af rideklubben.