Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 83 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 84
/ af /   Ridelejr / 0 comments

Ridelejr – tilmelding

Så åbner vi for tilmelding til årets ridelejr på RSR.

Ridelejren er lørdag d. 30/6 til søndag d. 1/7-2018.

Vi starter med morgenmad lørdag kl. 9.00 og afslutter søndag kl. 15.00, hvor forældre inviteres til kaffe og kage.

Der vil være disse aktiviteter i løbet af de 2 dage:

• Aguility/balanceøvelser v/Signe
  • Dressur undervisning v/Lea
  • Håndtering af hesten v/Heidi
  • Flette/pynte konkurrence

Desuden:

• Tid til leg. Fx rundbold, vikingespil, leg med minispringbanen, eller hvad vi har lyst til
  • Workshop: Lav dit eget slim v/Frida
  • Hygge ved bålet om aftenen med snobrød og skumfiduser
  • Overnatning i eget telt, hvis vejret er med os – ellers rykker vi indenfor

Prisen er 400,00 kr. for begge dage, inkl. fuld forplejning. Prisen er den samme, uanset om du deltager på egen pony eller deltager på RSRs elevheste (Ready, Freja eller Theo). Der vil være 2 tilmeldte pr. elevhest . I alt er der 15 pladser.

Ridelejren er for 8-12 årige, og aktiviteterne passer til aldersgruppen.

Vi får brug for hjælp til bagning af morgenbrød til begge dage, samt til bagning af kage til begge dage. Mere om det, senere.

De forældre, der har lyst til at deltage er meget velkommen.

Praktisk information

Mens ridelejren foregår, SKAL det være muligt at få fat i en forælder, hvis der mod forventning skulle blive behov for det. Børn, der ikke har lyst til at sove på RSR, må gerne bare deltage i dagtimerne.

Hvis du kommer med egen hest, skal du selv sørge for foder til den, mens den er på RSR.

Tilmelding skal ske senest d. 1. juni 2018. Tilmelding er bindende og skal ske på mail til Rideklubben – rideklubben.st.restrup@gmail.com – husk at mærke Emailen med “ridelejr 2018” og dit barns navn.

Tilmelding er gældende, når betaling er foretaget til rideklubbens MobilePay nr.: 72797.

Vi glæder os helt vildt til Ridelejr 2018 og håber, vi får et par fantastiske dage sammen.

Mange hilsner

Aktivitetsudvalget