Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 83 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 84
Hannah Guldbrand Wedde_B rytter
/ af /   Ikke kategoriseret / 0 comments

RSR stævneresultater 1. kvartal 2018

Så er der nyt om RSR rytternes stævneresultater for 1. kvartal af 2018.

I rideklubben har vi mange skønne ryttere. Nogle starter dressur, andre spring, og det spænder vidt henover de forskellige stævneniveau’er. Fælles for alle er dog at de starter for RSR.

Året startede med C stævne i Hjørring, hvor Hannah blev B rytter samtidigt med at hendes pony Nørgaards Ferrari blev B pony. Klar til at tage hul på landsstævnerne. Til stævnet hentede de sammen 3 fejlfrie runder og blev placeret som nr. 1 1 i MB*, som nr. 2 i LA** og som nr 3 i MB**.

Ekvipagen har siden da prøvet kræfter med 2 landstævner. Først i Fredericia med 2 fine ture i MB. MB* med 0 fejl i første fase og ærgerlige 5 fejl i 2. fase og en flot fejlfri tur i MB**. Andet landsstævne i Hedensted med 2 fejlfrie runder og 2 x 3. plads, dels i LA** og dels i MB**.

Lærke Grønberg Jessen har også været på ture med hesten Hejbøls Terminator. Først til C stævne på SAO, hvor de kom godt fra start i LB med 0 fejl i LB* og placering som nr 12. LB** gav dog 8 fejl men endnu en god erfaringsrunde. Dernæst gik turen til Løgstør, hvor de hentede 2 flotte 0 runder i LB og blev placeret som nr 4 i LB*.

Også Klarup har haft besøg af RSR ryttere. Celina Gammelgaard Levisen på Barnhoeves Beryl fik 2 flotte fejlfrie runder og blev placeret som nr 3 i LC. Emma Lystrup på Tinobello var også med og fik en fin runde i LC med kun 4 fejl. Laura Bjerregaard Rokkedal på Klæstrups Evita var til deres første stævne sammen og red 2 flotte fejlfrie ture sammen, og snuppede 2. pladsen i LC.

Brønderslev blev også besøgt. Her red Sophie Ottosen på Smilla 2 fine 0 runder i flotte tider i LC klassen. Mille Skovrider på Mirain Timon fik en fin tur i LC med kun 6 fejl til den unge pony. Anne Uldahl Autzen var også med på Maribos Mr Perfect og de hentede en fin stilkarakter på 8,0 i LA* og red årets første MB* med 8 fejl.

Alt i alt mange flotte resultater til klubbens repræsentanter.