Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 83 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/c/b/7/rideklubbenstorerestrup.dk/httpd.www/wp-content/themes/horseclub/inc/resizer.php on line 84
Rideklubben St. Restrup
/ af /   Kommende aktiviteter, Stævne / 0 comments

RSR Forårsstævne 27. maj

Foto’s fra Wedde Pics kan ses her

—————————————————————————————————————————–

Så er der snart D stævne på RSR.

Søndag den 27. maj 2018 går det løs med masser af skønne ekvipager, der dyster i spring for både pony og hest.

Dagen starter med ponyklasserne og slutter med hesteklasserne, og vi har også enkelte elevryttere med, der gør sig de første erfaringer til et springstævne. De deltager i elevklassen med valgfri højde.

Foreløbige startlister kan findes lige her. Endelige versioner vil være tilgængelige dagen før kl. 18:00.

Til stævnet byder vi blandt andet på showklasser med akkumulatorsspringning. Her samler (akkumulerer) du point ved hver fejlfri passeret forhindring, på en kendt og nummereret bane, således at forhindring 1 giver 1 point ved fejlfri passering, forhindring 2 giver 2 point ved fejlfri passering og så fremdeles. Der vil være et jokerspring som alternativ mulighed ved den sidste forindring. Her har du mulighed for at hente dobbelt point, eller du kan miste dem igen, hvis du har fejl på forhindringen. Vinder af klassen er således i modsætning til “normale” metoder, den ekvipage, der henter flest point. Du kan se nærmere beskrivelse i DRFs reglement lige her, eller under stævnets bemærkninger på DRF GO lige her. For ponyrytterne er klassen udskrevet i LC, og for hesterytterne i LD.

Derforuden er der klasser fra valgfri højde til og med LB, og for ponyrytterne også en enkelt LA, hvor vandgraven er fremme med et alternativt spring, så der er mulighed for at træne vand til et stævne 🙂

En hel masse skønne sponsorer har meldt sig med ærespræmier til rytterne. Her kan I se lidt om hvem der kan dystes om præmier fra:

RokkedalMilk ShakeWedde Pics  Den Gyldne Hotdog       Beslagsmed Casper JensenMøllerens Hobbylager                 Kymi Rens     DK RosetterHorze    Poul M    Almas