• RSR springbane
  • Rideklubben St Restrup

RSR Efterårsstævne 2019

RSR siger tak til alle for et godt besøgt klubstævne, og tak til alle sponsorer.

Weddepics har foreviget begge dage. Fotos kan findes her:

——————————————————————————————————————–

RSR inviterer endnu engang til stævne i hyggelige omgivelser ved skoven.

Stævnet foregår 14-15. september 2019.

Lørdag bliver dressurens dag, og søndag i springningens tegn.

Så er du erfaren stævnerytter eller klar til dit første stævne, så det alletiders mulighed for at være med.

Tilmelding foregår via DRF Go, så snart propositioner er godkendt. Du finder stævnet her.

Elevryttere får som vanligt mulighed for at melde til via opslag/seddel, der hænges op i klubben, når vi nærmer os stævnet.

Bemærkninger til stævne:

Stævnet er åbent for alle distrikter.

Det afholdes hos Rideklubben St. Restrup, Restrup Kærvej 32, 9240 Nibe.

Pris pr. klasse 80 kr. Rosetter og sponsorpræmier i alle klasser. Efteranmeldelse på mail, er mulig, hvis tidsplanen tillader det, mod gebyr for manuel håndtering på 50 kr.

Det er muligt at starte to gange i procentklasser, i to forskellige programmer, og opnå to placeringer.

Klubben forbeholder sig ret til at sammenlægge eller slette klasser ved for få tilmeldte.

Foreløbige starttider på Equipe mandag den 9. september. Endelige starttider aftenen inden klassens start.

Kontakt før stævnet på mail staevne.st.restrup@gmail.com. Kontakt under stævnet på tlf. 28451555.

DRF’s reglement og outreglerne er gældende.

Opstaldning er ikke muligt. Opsadling ved traileren.